Garantie

Produsele vandute de SPIS DESIGN beneficiaza de garantie:

Garanţia nu exclude, nu limitează şi nu suspendă drepturile cumpărătorului care rezultă din răspunderea legală.

1.Garantia reprezinta responsabilitatea pentru defectele urmatoarelor produse si componente ale bunurilor achizitionate :
a)-etanseitatea si buna functionalitate a corpului produsului,
b)-alte componente precum: baterie cu termostat, baterie cu dus extractibil, comutator dus, comutator functii, suprafete decorative,.


2.Perioada de garantie se acorda pe o perioada de:
-2 ani de la data vanzarii pentru componentele enumerate la pct 1b
-intre 2 si 15 ani de la data vanzarii pentru componentele enumerate la pct 1a


3.Garantia nu acopera :
-daunele mecanice asupra suprafetei produsului sau a componentelor produsului
-pagube rezultate din instalare, transport, utilizare sau intretinere necorespunzatoare
-daune provocate de ape poluate, salinitate sau calcar, impuritati , mizerie. Recomandam instalarea de filtre.
-piese de uzura : garnituri , component si uzura abraziva in timpul functionarii normale.

Servicii post garantie - schimbare cartus, piese de schimb 


Intretinerea Finisajului: Curatarea se face cu un detergent lichid destinat pentru curatarea si intretinerea produselor sanitare colorate si cu o carpa sau burete neabraziv. Petele de zi cu zi, urmele de apa si murdaria ( depunerile de la spalare) ar trebuie sa se curete usor daca produsul este spalat cu apa curata si sters cu o carpa curata si uscata.

Nu lasati apa  sa se usuce pe vopseaua produsului. 

Nu lasati obiecte cu rugina sa intre in contact cu produsul. Curatarea produsului se face atat din considerente estetice si pentru a pastra rezistenta la coroziune.

Nu folositi solutii chimice puternice, detergenti, clor, carpe sau bureti abrazivi, bureti metalici (de sarma). Deteriorarea finisajului ca urmare a intretinerii/ montarii/utilizarii necorespunzatoare nu este acoperita de garantie.


Pastila ceramica a cartusului este considerata consumabil cu o uzura naturala in timp. Partile flexibile nu fac obiectul garantiei daca sunt deteriorate prin folosire neadecvata, fortari, ruperi sau uzari datorate manipularii improprii sau impuritatilor din apa din lipsa unor filtre.
Pentru a evita deteriorarea produselor avand in vedere calitatea apei este obligatorie montarea unor filtre sau robineti coltari cu filtru pe conductele de alimentare cu apa. Se recomanda si montartea unor garnituri cu sita pe racorduri, acestea nu permit intrarea impuritatilor in cartus si blocarea lui. Orice defect cauzat de impuritati ale apei anuleaza garantia.


Accesoriile sunt acoperite de garantie pentru defectele de fabricatie specifice fiecarui tip de produs comercializat, sau pentru defectiunile aparute in perioada de garantie specificata, incepand din ziua cumpararii produsului de la vanzator. Garantia acopera defectele de fabricatie sau de material si se aplica obiectelor montate conform instructiunilor de intalare, si care sunt utilizate in conditii normale, intretinute si curatate in conformitate cu indicatiile date de producator.

In service nu acceptam produse murdare, acestea trebuiesc curatate inainte de a ajunge la noi.


4.Reclamatiile se trimit pe adresa office@spis.ro si trebuie sa contina:numarul, data facturii si descrierea situatiei .
Produsul inainte de montare trebuie să fie verificat. In cazul constatării unor posibile defecte depistate nu trebuie să fie montat, iar defectele trebuie să fie raportate pe adresa de email office@spis.ro . 
Inainte de inaintarea reclamatiei cumparatorul este obligat sa verifice daca defectul se datoreaza transportului, instalarii, utilizarii sau intretinerii necorespunzatoare.
Spis Design va raspunde la reclamatie in maxim 5 zile si in cazul unei reclamatii justificate va face toate eforturile pentru a elimina defectele prin reparatie sau inlocuirea produsului sau prin restituirea banilor in cazul unui produs cu defecte de fabricatie. Spis Design va decide cu privire la modul de solutionare iar returul banilor se face doar daca defectul din fabricatie este imposibil de remediat.
In cazul repararii perioada de garantie se mareste cu perioada in care produsul a fost preluat de care Spis Design pana la expedierea acestuia catre client.
In cazul preluarii unui produs nou perioada de garantie incepe de la expedierea acestuia catre client. Termenul maxim pentru reparare este de 14 zile.

5.CONSERVARE
Clientul este obligat sa asigure intretinerea si mentenanta produselor cu instalatori autorizati, in cadrul perioadei de garantie, precum si purjarea instalatiei inainte de montajul reperelor ce fac obiectul acestei garantii, astfel:

 1. La baterii schimbarea filtrelor la o perioada de maxim un an. La bateriile cu dus extractibil dusul nu va fi fortat prin tragere sau intepare. 

2. La panouri de dus, cazi si cabine cu hidromasaj este obligatorie si curatarea instalatiilor cu solutii de decalcifiere de catre instalatori autorizati.
- să cureţe în mod regulat: aeratorul, supapele cu bilă şi filtru, suprafaţa bateriei, să verifice conexiunile furtunurilor, filtrele.
Pentru curăţarea suprafeţei bateriei trebuie folosite exclusiv produse de curăţare recomandate de producător.,exclusiv cârpe moi. După curăţarea suprafeţei, resturile de produs trebuie limpezite cu apă.
• Nu este permisă folosirea nici unui fel de substanţe chimice ce conţine: hipoclorit de sodiu şi potasiu, clor, alcool, baze, acizi puternici şi solvenţi.
• Nu este permisă utilizarea de curăţători cu abur.
• Nu trebuie folosite pentru curăţare nici un fel de materiale şi substanţe abrazive, din cauza sensibilităţii ridicate a suprafeţelor cromate şi vopsite hipoclorit de sodiu şi potasiu, clor, alcool, baze, acizi puternici şi solvenţi.
• Nu este permisă utilizarea de curăţători cu abur.
• Nu trebuie folosite pentru curăţare nici un fel de materiale şi substanţe abrazive, din cauza sensibilităţii ridicate a suprafeţelor cromate şi vopsite

•Dupa utilizare produsul trebuie sters cu o carpa moale, neabraziva, uscata pentru a nu se forma depunerile de calcar pe suprafata produsului. 


6.Situatiile aparute in perioada garantiei se trimit pe adresa office@spis.ro in care va rugam sa descrieti situatia si sa specificati numarul si data facturii si sa atasati certificatul de garantie. Lipsa certificatului de garantie duce la pierderea garantiei.

Spis Design va raspunde la sesizari in maxim 5 zile si in cazul unei reclamatii justificate va inainta situatia producatorului urmand a se decide daca produsul se repara sau va fi inlocuit.

In cazul repararii perioada de garantie se mareste cu perioada in care produsul a fost primit de catre Spis Design SRL pana la expedierea acestuia catre client. In urma interventiilor in service pot aparea urme pe produs in acest sens.

In cazul inlocuirii cu un alt produs garantia incepe de la expedierea acestuia catre client.

Termenul de solutionare in ambele situatii va fi de maxim 14 zile lucratoare si va putea fi prelungit daca produsul inlocuitor nu se afla in stoc.