Politica de returnare

1. Ce trebuie sa faci ?

Poti face cererea de retur din contul tau de client, sau completeaza formularul din partea stanga . Cererea este inregistrata automat si un coleg te va contacta pentru informatii. Din contul tau vei putea urmari statusul returului de la ridicarea produsului, la receptionarea lui si accept.

*Completarea cererii nu este obligatorie. Datele necesare precum verificarea conditiilor de retur, incadrare termen sau cont bancar pot fi comunicate pe email retur@spis.ro .

Te rugam sa te asiguri ca produsul va fi ambalat corespunzator astfel incat sa nu fie afectat pe durata transportului . Orice deteriorare aparuta ca urmare a ambalarii necorespunzatoare va fi atribuita clientului, curierul facand doar transportul nu si ambalarea produsului.Te rugam sa nu lipesti scoth sau alte elemente pe cutia produsului, inveleste cutia produsului sau foloseste o alta cutie. 

2. Care sunt conditiile de retur?

Conditiile pentru a returna un produs:
-Sa respecte termenul de retur de 14 zile de la primirea acestuia. Cererile primite dupa cele 14 zile nu vor fi luate in considerare.
-produsul se va returna in aceeasi stare in care a fost trimis, fara defecte fizice (zgarieturi frecari, ciobituri etc ) , fara urme de utilizare, instalare , cu toate etichetele intacte inclusiv accesoriile acestuia din cutia originala a produsului. Produsul se returneaza curat. 
-daca produsele livrate au fost insotite de eventualele cadouri, acestea se vor returna impreuna cu produsul facturat.
-daca se doreste pastrarea unui singur produs din doua sau mai multe produse livrate si pentru care s-a facut o reducere cumulativa pe set, produsul care ramane la client va fi facturat cu valoarea afisata pe site-ul nostru www.spis.ro .

Cum ambalez produsul?
 Utilizati ambalajele din interiorul cutiei produsului pentru a pune accesoriile - nu lasati langa produs partile metalice ale accesoriilor precum sistem fixare , furtun sau racorduri care pot zgaria produsul. 


In lipsa acestora Vanzatorul isi rezerva dreptul de a refuza returul sau, la optiunea Cumparatorului, de a re-expedia produsul inapoi, pe cheltuiala Cumparatorului.
Returul va fi refuzat in cazul deteriorării produselor. 

Orice modificare a starii produselor ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la refuzul returului. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul 47:pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin.

Sunt exceptate de la dreptul de retragere (retur ) din contract urmatoarele:
Produsele aprovizionate conform specificatiilor Cumpărătorului, pe baza de comanda speciala;

Produsele destinate igienei intime - ( ex: seturi dus bideu ). Acestea se returneaza sigilate. Desigilarea lor nu mai permite acceparea returului. 
Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.


3.Cheltuielile de returnare (intre 20-100 lei pe colet) vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 5 zile de la confirmarea acceptarii returului intr-un cont bancar.

Puteti verifica costul transportului facand o simulare pe pagina oricarei firme de transport. 

Adresa unde se returneaza produsele este : BRASOV, CALEA FAGARASULUI NR 59, SP 35-36 . Nu acceptam lasarea produselor la sediul nostru. Livrarile si retururile produselor se fac doar prin curier sau orice firma care efectueaza transport.
Daca clientul alege schimbarea produsului, cheltuielile trimiterii catre client a produsului nou (intre 20-100 lei pe colet), vor fi suportate de catre client.


Produs neconform cu specificatiile de pe site

Pentru produsele ale caror specificatii difera fata de cele afisate pe site returul este gratuit.

Orice tip de defect al produsului constatat de client trebuie anuntat in maxim 24 ore de la primirea coletului. Dupa acest termen consideram ca produsul a ajuns in stare perfecta la client.

Nu se considera neconformitate situatia in care produsul primit nu prezinta exact aceeasi culoare sau nuanta cu cel din imaginea produsului prezentat pe site . Aceste imagini sunt ilustrative si culoarea poate fi diferita in functie de setarile monitorului.


4.Suma va fi returnata prin virament bancar in maxim 5 zile lucratoare. 

Pe adresa de email sau in colet, impreuna cu produsul, trimiteti cont IBAN cu nume titular pentru returnarea valorii.
Spis Design SRL isi rezerva dreptul de a diminua sumele rambursate CLIENTULUI persoana fizica sau juridica cu valoarea care rezulta din manipularea produselor, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionalitatii produselor.

Produsele trimise cu reducere aferenta unui set sau pachet promotional vor fi refacturate la valoarea integrala afisata pe site daca clientul pastreaza unul sau o parte din produsele achizitionate initial. Rambursarea va reprezenta valoarea incasata initial minus valoarea produsului retinut de client la valoarea afisata integral pe site.
Exemplu: Pachet promotional 2 produse cu valoare redusa 500 ron (200 ron+300 ron).Valoare pret intreg 600 (250 ron +350 ron).
Se returneaza produsul de 200 ron . In urma returului produsul pastrat va fi facturat la valoarea reala, fara reducere de 250 ron, iar valoarea returnata clientului : 500 ron incasati - 250 ron produs pastrat = 250 ron valoare returnata.


Conform legislatiei in vigoare,  O.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesioniştii, consumatorul este definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii. Ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returile facute de persoanele juridice.