Conform legislatiei in vigoare, posibilitatea de retur al unui produs se aplica doar clientilor persoane fizice (detalii in O.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative), insa returul este acceptat si persoanelor juridice in aceleasi conditii ca si persoanelor fizice.


1. Ce trebuie sa faci ?

Informeaza-ne ca doresti sa returnezi un produs. Vei primi o cerere de retur pe care o data completata te rugam sa o inaintezi pe adresa retur@spis.ro. Dupa inregistrarea cererii expediaza produsul catre SPIS DESIGN .

*Completarea cererii nu este obligatorie. Datele necesare precum verificare conditiilor de retur, incadrare termen sau cont bancar pot fi comunicate pe email retur@spis.ro .

Te rugam sa te asiguri ca produsul va fi ambalat corespunzator astfel incat sa nu fie afectat pe durata transportului . Orice deteriorare aparuta ca urmare a ambalarii necorespunzatoare va fi atribuita clientului .Te rugam sa nu lipesti scoth sau alte elemente pe cutie.

2. Care sunt conditiile de retur?

Produsele se returneaza in starea in care au fost primite, fara defecte (ciobituri, finisaj indepartat, urme de uzura )  cu toate etichetele intacte, cu toate accesoriile, consumabilele si produsele cadou aferente, impreuna cu o copie dupa factura si certificatul de garantie in original. Va recomandam sa pastrati documentul cu care se face expedierea, awb-ul.

Termenul este de 14 zile calendaristice de la primirea lui pana la expedierea  de catre client pe adresa societatii.

Conditiile pentru a returna un produs:
-Sa respecte termenul de retur de 14 zile de la primirea acestuia. Cererile primite dupa cele 14 zile nu vor fi luate in considerare.
-produsul trebuie sa fie fara defecte fizice , cu toate etichetele intacte inclusiv accesoriile acestuia din cutia originala a produsului.
-produsele livrate in ambalaje sigilate ( solutii de curatat, accesorii ambalate separat precum pare de dus,dispensere sanitare ) se vor returna nedeschise.
-sa fie insotit de certificatul de garantie in original, si copie factura.
-daca produsele livrate au fost insotite de eventualele cadouri, acestea se vor returna impreuna cu produsul facturat.
-daca se doreste pastrarea unui singur produs din doua sau mai multe produse livrate si pentru care s-a facut o reducere cumulativa pe set, produsul care ramane la client va fi facturat cu valoarea afisata pe site-ul nostru www.spis.ro .

In lipsa acestora Vanzatorul isi rezerva dreptul de a refuza returul sau, la optiunea Cumparatorului, de a re-expedia produsul inapoi, pe cheltuiala Cumparatorului.
Returul va fi refuzat in cazul deteriorării produselor.


3.Cheltuielile de returnare (intre 20-100 lei pe colet) vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la confirmarea returului intr-un cont bancar. Puteti verifica costul transportului facand o simulare pe pagina oricarei firme de transport. Nu acceptam lasarea produselor la sediul nostru. Livrarile si retururile produselor se fac doar prin curier.
Daca clientul alege schimbarea produsului, cheltuielile trimiterii catre client a produsului nou (intre 20-50 lei pe colet), vor fi suportate de catre client.


Produs neconform cu specificatiile de pe site

Pentru produsele ale caror specificatii difera fata de cele afisate pe site returul este gratuit.

Orice tip de defect al produsului constatat de client trebuie anuntat in maxim 24 ore de la primirea coletului. Dupa acest termen consideram ca produsul a ajuns in stare perfecta la client.

Nu se considera neconformitate situatia in care produsul primit nu prezinta exact aceeasi culoare sau nuanta cu cel din imaginea produsului prezentat pe site . Aceste imagini sunt ilustrative si culoarea poate fi diferita in functie de setarile monitorului.


4.Suma va fi returnata prin virament bancar in maxim 5 zile lucratoare.
Spis Design SRL-D isi rezerva dreptul de a diminua sumele rambursate CLIENTULUI persoana fizica sau juridica cu valoarea care rezulta din manipularea produselor, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionalitatii produselor.

Produsele trimise cu reducere aferenta unui set sau pachet promotional vor fi refacturate la valoarea integrala afisata pe site daca clientul pastreaza unul sau o parte din produsele achizitionate initial. Rambursarea va reprezenta valoarea incasata initial minus valoarea produsului retinut de client la valoarea afisata integral pe site.
Exemplu: Pachet promotional 2 produse cu valoare redusa 500 ron (200 ron+300 ron).Valoare pret intreg 600 (250 ron +350 ron).
Se returneaza produsul de 200 ron . In urma returului produsul pastrat va fi facturat la valoarea reala, fara reducere de 250 ron, iar valoarea returnata clientului : 500 ron incasati - 250 ron produs pastrat = 250 ron valoare returnata.

Sunt exceptate de la dreptul de retragere (retur ) din contract urmatoarele:
Produsele aprovizionate conform specificatiilor Cumpărătorului, pe baza de comanda speciala;
Produse identice achizitionate si desigilate (peste 2);


Orice modificare a starii produselor ce face imposibila vanzarea produsului ca nou , duce automat la refuzul returului.